Persberichten en ander nieuws | WoodWing

WoodWing en Workato smeden strategisch pact om integratieoplossingen voor klanten te versnellen

Geschreven door WoodWing | 12-mrt-2024 10:25:41

[Amsterdam, 11 Maart 2024] - WoodWing, een wereldleider in contentmanagement- en publicatieoplossingen, kondigt met trots een vernieuwde strategische samenwerking aan met Workato, een toonaangevend platform voor bedrijfsautomatisering. Deze samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal in de toewijding van beide bedrijven om innovatieve en efficiënte oplossingen aan hun klanten te leveren.

Integraties zijn essentiële drijfveren geworden voor verbeterde bedrijfsprestaties, waardoor naadloze workflows mogelijk zijn en de productiviteit wordt gemaximaliseerd. In het licht van deze trend, heeft WoodWing onder de noemer WoodWing Connect de strategische switch gemaakt naar het aanbieden van kant-en-klare integraties om aan de evoluerende behoeften van haar klanten te voldoen. Door de krachten te bundelen met Workato, streeft WoodWing ernaar zijn expertise in automatisering te benutten om de time-to-market aanzienlijk te verkorten en geoptimaliseerde integratieoplossingen te leveren. WoodWing Connect biedt een uitgebreide set integratietools, zoals API's, webhooks en plug-ins, naast de door Workato aangedreven iPaaS-oplossing. Al deze opties stellen bedrijven in staat hun workflows te optimaliseren en processen te automatiseren voor verbeterde efficiëntie.

"Bij WoodWing streven we er continu naar om onze eindgebruikers door innovatie meer waarde te bieden," zegt Fabian Stenger, Strategic Global Integration Executive bij WoodWing. "Deze vernieuwde samenwerking met Workato sluit perfect aan bij onze missie, waardoor we snelheid en efficiëntie kunnen toevoegen aan het leveren van integraties die onze klanten in staat stellen om uit te blinken in hun contentcreatie en publishing-inspanningen."

De samenwerking tussen WoodWing en Workato zal zich richten op het stroomlijnen van integratieprocessen, waardoor klanten hun kernbedrijfsprocessen naadloos kunnen koppelen en hun workflows kunnen automatiseren. Met de nieuwe, vereenvoudigde aanpak van WoodWing zullen integraties sneller en tegen betaalbare prijzen beschikbaar zijn, waarbij transparantie en kosteneffectiviteit worden gegarandeerd.

"We zijn verheugd om onze samenwerking met WoodWing te verdiepen om de integratiemogelijkheden voor onze wederzijdse eindgebruikers verder te verbeteren en deze digitale transformatie voort te zetten," zei Nam Le, Vice President Embedded Platform bij Workato. "Door Workato's gedemocratiseerde benadering van automatisering en integratie te combineren met WoodWing's expertise in contentcreatie en publishing, kunnen we ongeëvenaarde waarde, efficiëntie en schaalbaarheid aan eindgebruikers leveren."

WoodWing en Workato, met AI als co-piloot, zijn toegewijd om bedrijven in staat te stellen te floreren in het snel evoluerende digitale landschap van vandaag. Door deze strategische samenwerking kunnen klanten versnelde innovatie, naadloze integraties en verbeterde efficiëntie in hun contentcreatie en publishing workflows verwachten.

Neem voor meer informatie contact op met Fabian Stenger, Strategic Global Integrations Executive bij WoodWing.

Check voor meer informatie ook de integratieoplossingen van WoodWing en Workato, onderdeel van het aanbod van WoodWing Connect.

Over Workato
Als leider in AI-gestuurde bedrijfsautomatisering en -integratie helpt Workato organisaties om bedrijfsefficiëntie op schaal te stimuleren zonder in te boeten aan veiligheid en governance. Geschikt voor zowel zakelijke als IT-gebruikers, wordt Workato vertrouwd door meer dan 17.000 van 's werelds toonaangevende merken, waaronder Broadcom, Intuit en Box. Gevestigd in Mountain View, Californië, wordt Workato ondersteund door Altimeter Capital, Battery Ventures, Insight Venture Partners, Tiger Global en Redpoint Ventures.

Over WoodWing
Bij WoodWing bevrijden we organisaties van hun content- en informatie-inefficiënties. Al meer dan twee decennia zijn we een baken van innovatie dat oplossingen biedt om multichannel publishing, kwaliteitsmanagement, digital asset en documentbeheerprocessen te stroomlijnen. Ons productportfolio bedient alle sectoren, en verbetert de efficiëntie van contentcreatie en informatiemanagement. WoodWing Software is een besloten vennootschap (BV) met het hoofdkantoor in Nederland, kantoren in de VS en Maleisië, commercieel personeel in LATAM en een wereldwijd partnernetwerk. Het bedrijf werd opgericht in 2000 en heeft wereldwijd meer dan 200 werknemers.