Persberichten en ander nieuws | WoodWing

WoodWing één van de drie Overall Champions bij ‘Main Software 50 Benelux 2023’ Awards

Geschreven door WoodWing | 21-nov-2023 16:23:18

[Amsterdam, 21 november 2023] – Inspireren en verbinden, dat is het doel van de jaarlijkse Main Software 50 Awards. Uitmuntende softwarebedrijven worden beloond met een welverdiende erkenning, terwijl andere uitmuntende bedrijven aanwezig zijn om de winnaars te huldigen en hun eigen prestaties te vieren, en – een welkome bonus – te profiteren van het platform voor kennisdeling dat deze prestigieuze gelegenheid biedt. WoodWing Software, dat sinds 2020 deel uitmaakt van Main Capital's netwerk, legde beslag op een van de drie Overall Champion-plekken tijdens de prijsuitreiking; een bevestiging van de positieve ontwikkeling van het afgelopen jaar en de kracht van het bedrijf en zijn medewerkers.

De uitreiking van de Main Software 50 Benelux Awards, een jaarlijkse ontmoetingsplaats voor gepassioneerde softwareprofessionals, vond op 16 november voor het 12e achtereenvolgende jaar plaats in DeFabrique in Utrecht. Softwarebedrijven worden vaak gezien als de motor van de digitale economie en het feit dat honderden bedrijven zich elk jaar inschrijven voor de Main Software 50 competitie onderschrijft deze stelling. Alleen al een vermelding in de top 50 is een hele prestatie, laat staan het veroveren van een van de topposities. Naast de drie ‘Overall Champion’ prijzen gaan er extra prijzen naar het bedrijf met de hoogste groei en het meest succesvolle 'kleine' bedrijf – een speciale categorie voor bedrijven met een omzet van minder dan €1 miljoen.

Ross Paterson, CEO van WoodWing, gaf zijn mening over wat WoodWing tot een sterke speler in de software ontwikkelingssector maakt: "Wat WoodWing succesvol maakt, is wat tegenwoordig veel organisaties succesvol maakt, namelijk onze mensen. Niet alleen de mensen die bij ons op de loonlijst staan, maar ook de mensen die voor onze partners werken. Dat element bepaalt écht de waardeperceptie van onze klanten: de interactie van onze salesforce met onze prospects, de interactie van onze supportmedewerkers met onze klanten, en de interactie van onze users community met onze producten. Dat alles is het directe resultaat van de kwaliteit van onze mensen."

Ga voor meer informatie over de Main Software 50 Benelux Awards van dit jaar, inclusief de volledige lijst van winnaars, naar de officiële website van de Awards.

Over de Main Software 50 Awards
De Main Software 50 Awards zijn een initiatief van Main Capital Partners, de toonaangevende software-investeerder in de Benelux, DACH, Scandinavië en Noord-Amerika. De ranglijst is gebaseerd op harde bedrijfsgegevens en wordt geverifieerd door de onafhankelijke onderzoeksorganisatie Dialogic. De Main Software 50 ranglijst wordt nauwlettend gevolgd door media, investeerders en strategische partners in de wereldwijde softwarewereld.

Over WoodWing
De missie van WoodWing is om organisaties te bevrijden van inefficiënties op het gebied van content en informatie, door mensen, processen en technologie op elkaar af te stemmen. Al meer dan 20 jaar is WoodWing een innovatieve en betrouwbare partner voor 's werelds grootste uitgevers. Vandaag de dag bedienen we alle bedrijfssectoren en merken met vijf oplossingen: publishing software, Digital Asset Management systemen, Enterprise Information Management software, en kwaliteits- en kennismanagementsoftware. Onze professionele en digitale services omvatten systeemconfiguratie en -beheer, training, workflowoptimalisatie, digitaal design en templateontwikkeling. WoodWing Software is een BV met hoofdkantoor in Nederland, kantoren in de VS en Maleisië, commerciële medewerkers in LATAM en een wereldwijd partnernetwerk. Het bedrijf is opgericht in 2000 en heeft wereldwijd meer dan 200 werknemers.